søndag 21. mars 2010

DT-Kirstens tidligere innlegg





Tidligere designer hos Unik Hobby:
Kirsten Aune
Gaveeske med stempelet fra Ladybug and
Friends
,
designet av Elisabeth Bell.
Motivet er fargelagt med Promarkere.

Esken sett fra siden.


Disse koselig tekststemplene er fra Stempelglede.
Materials:
Papers:
Bazzill cardstock, Bo Bunny - Snowy Serenade Winter Night.

Stamps:
Ladybug and Friends - Friendship, Stempelglede.

Ink:
Promarkers.

Spellbinders: Nesting Labels 6 and Fancy
Tags.

Embellishments: 7Gypsies - Book Handle, Ribbon, pearls,
charms.




Adventskalender:



Kaken består av 24
kakestykker, og malen har jeg funnet
her.. Jeg har riktignok endret
den litt.. Jeg har laget kakestykkene i 2 størrelser, i tillegg til at jeg har
endret lukkingen.. Lukene holdes igjen med en blonde, som er lukket med en
magnet... Kanskje litt tungvindt å åpne/lukke, men jeg syns det pyntet litt opp
med bånd og hjerter, jeg... ;)


.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene