fredag 28. mai 2010

Hjerteeske...


...til min nieses konfirmasjon.
Jeg lagde en hjerteeske som skulle inneholde både
en pengegave og en liten ekstra overraskelse.
Esken er laget med hjerte-chipborden fra Inkido.
Stemplet er fra Unik Stempel Design, mobil jente 
og er fargelagt med Promarker.
Esken sett ovenfra...

Jeg har brukt papir fra Kaiser Craft serien Gypsy Sisters .
Jeg har brukt 3 forskjellige Spellbinders:

Innsiden av lokket:
Lokket sitter løst og holdes på plass med 4 magneter,
en på hver snipp. På innsiden av lokket har jeg brukt
tekststempel fra Unik Stempel Design,
roser, halvperler og copperfarget metal blade

Esken sett fra siden:
Til føtter på esken har jeg brukt Hitch Fasteners og de små
hjertene på siden er laget med Primitive Heart Medium

Innsiden av esken:
Tekststemplet som jeg brukte her er fra Norsk Stempelblad

Sidene på esken har jeg laget med 2 strimler Bazzill
 og bekledd med mønsterark...jeg klippet hakk i strimlene
før jeg bøyde de til og festet de på bunnen.
Skjøtene har jeg gjemt bak noen strimler med papir
og så har jeg skjult en magnet bak hver strimmel
til å holde lokket fast med.

Toppen på esken er laget slik at den kan åpnes,
her blir det plass til en pengegave og litt tekst:

Hilsen Malene

1 kommentar:

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene