lørdag 10. juli 2010

Bursdagsgave til min mor...

...hun er en skikkelig scrapper og ønsket seg blomster og dill,
så jeg scrappet en liten gavepose til henne
og fylte den med bånd, blomster og diverse "dill"
Hun er en av de som holder seg fantastisk godt
og  ikke er redd for sin alder, så da tok jeg sjansen
og pyntet posen med denne modne damen fra Art Impression...
...motivet er festet med en spiral på baksiden,
så damen dingler litt når man tar i posen, HERLIG!!
Jeg har brukt tekststemplet fra Kreativ Hobby,
halvperler, krystaller, en stor rose
og så har jeg trykket ut mindre blomster med Puncher
- Retroflower medium og small.
Rammen bak er fra Spellbinders Labels Ten
og swirlen er fra TimHoltz, Sizzix Elegant Flourishes.
Mønsterpapiret er fra October Afternoon.

Motivet er fargelagt med Promarker:
Hudfarge: Ivory, Blush, DustyPink, Tan og PalePink til kinnene.
Klær: BabyPink, CocktailPink, AntiquePink og DuskyRose
Hår: WarmGrey 1-4

Klem fra Malene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene