søndag 12. desember 2010

Mer sjokolade :) / More chocolate :)

Og ett innlegg for å vise frem en hjertesjokolade eske,
laget etter denne ukas skisse ifra Sketchy Colors :)
*******************
And a post to show off a chocolate box,
made after this weeks sketch from Sketchy Colors :)






Og slik ser fronten ut :)
Med min November utfordring ifra Malene på Unik hobby!
(Jada, jeg er treg!! ;) )
*********************
And here is the front :)
With my November challenge from Malene at Unik hobby!
(Yes, i am slow!! ;) )


De herlige ungene, er min utfordring ifra Malene :)
Og de er fargelagt med ProMarkere.
*******************
The adorable children, are my challenge from Malene :)
And i have colored them with ProMarkers.


Jeg ville ha frem litt bevegelse i motivet, så de er festet på en "pig-tail"
Så nå gynger de i vei på Rudolf ;)
****************
I wanted some movement in the image, so i attached it with a "pig-tail"
So now they rock away on Rudolf ;)


Innsiden av esken, med deilig sjokolade :)
******************
Inside the box, with some yummy chocolate :)


Tusen takk for at du svinger innom meg,
og ha en strålende søndag!
Klem fra Maya :)
******************
Thank you so much for swinging by me,
and have a wonderful Sunday!
Hugs from Maya :)


Recipe:
Size: 15,5*14,5 cm
Ink: Adirondack - Espresso
Archival ink - Coffe
Distress ink pads
Stamps: Art Impression - Christmas Rocking Tots
Kort & Godt - Text
Papers: Bazzill - Cardstock
DP: 3ndypapir - Juleønsker, Nissefest (christmas 2009 collection)
Tools: Letraset - ProMarker, Cartridge paper
MS - Snowflake punches
Pig-Tails

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene