lørdag 2. juni 2012

Skisse konkurranse!!

Så skal vi trekke vinneren av vår skisse konkurranse:)

Slik var mitt bidrag til hvordan skissen kunne løses:
og slik så skissen ut:

Da det ikke var så mange som ble med så tenkte jeg at vi kunne
vise frem alle bidragene her, håper det er greit:

(5.mai) Pia Bau:

(12. mai) Beate:

(21.mai) Ann Kristin:

(28.mai) Lena Katrine:

(29.mai) Trine:

(30.mai) Lena Katrine:

(1.juni) Stine:

(1.juni) Daria:

...jeg lagde en lapp med navnet på hver deltager:

Min sønn Andreas (9år) trakk den heldige vinneren:

GRATULERER:
Lena Katrine sitt bidrag sendt inn den 28. mai 

Gavekortet på 300kr kan hentes på Unik Hobby eller sendes til deg i posten :)

Takk til alle som var med!
Hilsen Malene Bauge

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til Lena Kathrine!!!

    SvarSlett
  2. Juuuhuuuuu! I'm one lucky girl!!!
    Tusen takk, dette var moro :)
    Stor klem til Andreas som trekte ut meg som vinner :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene