fredag 26. april 2013

Tøft gutte kort...

...i Mixed Media stil, der jeg har bygget opp bakgrunnen 
på forsiden av kortet istedet for å bruke mønsterpapir:


Jeg har prøvd å zoome litt inn på detaljene:


Innsiden av kortet:

Jeg har brukt distress Ink og blank crackle paint
på detaljene inni kortet samt stempel fra Stempelglede:

Baksiden av kortet:

MATERIALE LISTE:
Mønsterpapir fra Papirdesign
Bazzill i Java og Straw
Spellbinders dies, Cogs og Gears
Stempel fra Stempelglede
Metallpynt fra Tim Holtz og Prima
Blonde bånd og Snug Hug bånd
Stempel fra Magonlia og Stensil
Kantene er svertet med Distress Ink Walnut Stain
Vi har brukt masse Glimmermist og Perfect Pearls

Liquitex Gloss Gel Medium og Liquitex Paste



Hilsen Malene, Unik Hobby

2 kommentarer:

  1. Dette må være det kuleste kortet jeg har sett! Helt rått!

    Supersmil fra Sandra:):)

    SvarSlett
  2. Jeg var en av de heldige som var med på kurset og det ble SÅ STILIG. Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene