fredag 12. juli 2013

My Besties

Det har kommet noen herlige nye stempler hos Unik 
"My Besties" fra Sherri Baldy.

Disse jentene har på kort tid blitt utrolig populære - 
og de er i tillegg morsomme å fargelegge
På dette kortet har jeg brukt en nydelig Spellbinder die 
- Rectangles Radiant - med et utall muligheter til 
rammer - og da trengs ikke mye pynt utenom

 Mitt motiv er fargelagt med Copic 
Sketch Marker i disse fargene:
Hud: E11,E21,E00,E000,E95,E93
Hår: E55,E53,E51,E57
Brun: E44,E43,E42,E41
Gul: YR24,YR21,YR31
Oliven: E87,E84,E81
Rød/orange: E07,E04,E02

Også på innsiden har jeg brukt den nydelige diesen - 
sammen med tekst fra Stempelglede - Min Venn


Ønsker dere ei god helg!
Klem fra Kjersti:)

Produkter jeg har brukt på kortet:

1 kommentar:

  1. She is absolutely gorgeous. Love the soft colours and that fabulous die.
    Hugs Sharon x

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene