søndag 29. september 2013

DT Gro - september

Da er det tid for å vise fra mitt (Gro's) september kort.
Jeg fikk dette motivet fra Penny Black (Mo Manning). Og han er jo bare så herlig. Go'gutten er fargelagt med Distress Markere.

Jeg har kost meg med å lage dette kortet, for jeg synes det er gøy å lage guttekort.


Mønsterpapirene er fra Maja serien FALL, og jeg synes de er helt perfkete til guttekort.
Teksten fra Kort og Godt har jeg stemplet direkte på motivet.


Jeg har stanset ut stjerner i tykt akvarellpapir, distresset dem med Walnut Stain, og hatt på Frantage. Her brukte jeg et bakgrunnsstempel fra Stempelglede, stemplet oppå med Emboss it Dabber, strødde på Frantage og varmet opp med varmepistol. Det blir så kul effetkt, og er perfekt som dekorasjon til guttekort.


Jeg har brukt disse fargene på motivet:
Hud - Tattered Rose
Jakke - Walnut Stain
Bukse - Wheathered Wood, Faded Jeans
Genser, sko og gress - Peeled Paint, Forest Moss
Skerf og fly - Wild Honey og Spiced Marmelade

Ellers - Pumice Stone og Antique Linen


Materiealliste:

Til stjernene har jeg brukt dette:
varmepistol
Stjerne dies (Legg to inni hverandre)

Høsthilsen

1 kommentar:

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene