onsdag 16. april 2014

Graphic45 - konfirmasjonstag

I dag har jeg lagd en tøff tag med "konvolutt",
inspirert av Lena Katrine i siste Ett Trykk

Jeg har brukt kraft kartong til "konvoloutten", preget, brettet og sydd i nederste kanten.
Tagen er en ferdig Kraft tag fra Ranger og papirene er fra Graphic45
og Tim Holtz. Sløyfe og ramme er dies fra Sizzix/TH

Jeg har embosset teksten i hvitt på svart, glatt
kartong og brukt vanlig tavlekritt over for
å få det litt slitte uttrykket. Rammen er først
stanset ut i kartong og så i svart bazzill.

Her er tagen ferdig pyntet, med flere Sizzix/TH diecuts, rub on's fra TH,
metallpynt, osteklut og sløyfe i seam binding.


Øverst på "konvolutten" har jeg brukt enda en Sizzix/TH die til
rivekant, tapen er også fra Tim Holtz. Dette kortet er til en konfirmant,
men passer jo like godt til bursdager og andre anledninger også.

Takk for besøket :)
Ønsker dere ei riktig god påske - håper 
vi sees på treffet den 26.april! 
Klem fra Kjersti 

Produkter:

4 kommentarer:

  1. Utrolig flott Kjersti! Flott med kritt- look og så mange tøffe detaljer ! Klem

    SvarSlett
  2. Så tøft kort! Og ja - vi sees den 26! Gleder meg!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene