lørdag 1. mai 2010

DT Lena Katrine

Det er ikke ofte jeg lager guttekort, men med et herlig søtt og kult stempel, og dødslekre friske papirer, var det denne gangen 'lett som en plett' :)
At kortet er laget som et staffeli-kort, gjorde det bare enda morsommere å lage!!
Til april oppgaven min for Unik Hobby fikk jeg et herlig guttestempel designet av 
Det er stemplet opp med Archival Ink - Coffee på akvarellpapir, og fargelagt med Distress Ink - refiller; hovedsakelig i de nye lekre fargene "Tumbled Glass", "Bundled Sage" og "Pumice Stone".
De nydelige mønsterpapirene er fra 3ndy papir's nye sommerkolleksjon, og heter 
I tillegg har jeg brukt eplegrønn og vaniljefarget kartong fra Bazzill.
  
Jeg har brukt Spellbinders - Nestabilities Long Rectangles for å lage de små avlange panelene, og Classic Circles & Inverted Scalloped Circles for å lage sirkelpanelene.
Sirklene er festet både til hverandre - og oppå kortet, med 3D-puter
for å få litt ekstra dybde i det.


Borden på kortet er laget med Martha Stewart Edge Punch - Iron Gate, og er pyntet med knapper m/hvit Scrappers Floss, og hengsler fra Sissix - Tim Holtz Alterations "Hardware Findings".
Hengslene er stanset ut i Tim Holtz - Grunge Paper, malt med Distress Crackle Paint - Picket Fence, svertet med Distress Ink - Bundled Sage, og festet til kortet med Karen Foster - Screw Brads.


Teksten på framsiden er fra North Star Stamps, og teksten på baksiden av brettekanten er fra  


Direktelinkene i innlegget tar deg med direkte til hver enkelt vare i nett-butikken :)

Tusen takk for at du kikker innom - ha en flott helg!
Klem fra Lena Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene