mandag 23. august 2010

En liten DIVA gaveeske...

...i lekre blå nyanser med papir fra Maja Design
og stempel fra Whiff Of Joy, Willow with coffee to go


Jeg fikk denne lekre og super søte lille vesken full av godteri
av Kirsten Aune i bursdagsgave og den er jo bare sååå nydelig,
at jeg bare måtte prøve å lage en slik jeg også : )

 

Kirsten har lagd alt fra bunn av, men jeg jukset litt
og brukte en liten hvit papirpose som innmat.
 Jeg kuttet av posen, slik at den passet inni rammen.
Til håndtak brukte jeg hvitt bånd, som jeg limte sammen
for å gjøre dem stivere og så fargela jeg de med
Promarker - CoolGrey2

Jeg har fargelagt motivet med Promarker:
Hud: Ivory, Blush og DuskyPink + SunkissedPink.
Hår: Mustad, Cinnamon og Henna
Kler: Pastelblue, Denimblue og MidnightBlue

Ramme har jeg laget med en dies fra Spellbinders.
Ellers har jeg brukt dies fra Magnolia, blomster, metalldeler,
metallpinne med perler på, thickers, halvperler og limputer...
...alt finner du hos Unik Hobby

På baksiden har jeg stemplet med stempel fra Kort&Godt



Ha en flott start på uken
Hilsen  Malene


4 kommentarer:

  1. Den var kjempesøt. Motivene var nydelig malt !

    SvarSlett
  2. Åh, så lekkert! Har en slik liggende i skapet uferdig. Blir innspirert til å hente den frem og gjøres den ferdig :) Håper dere har hatt en fin tur. Takk for titten! Klemfra meg :)

    SvarSlett
  3. Wow, så utrolig lekker!! Fargeleggingen er helt fantastisk! Håper du skal demonstrere litt på Stempelscrap så jeg kan sniktitte litt ;-)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene