mandag 1. november 2010

DT Lena's X-tra utfordring

Forrige gang jeg møtte Malene hos Unik Hobby, spurte hun om jeg ville ha en x-tra utfordring - og utfordringer sier jeg jo vanligvis ikke nei til :)
Etter å ha fått med meg to flotte stempler fra Whiff of Joy, fikk jeg en plan (sterkt inspirert av en bloggrunde), og kjøpte med meg to stempler fra Magnolia i tillegg!
Planen min endte opp med et kort hvor motivet er i hovedfokus - kanskje ikke så rart, når alle de 4 motivene jeg dro hjem med, ble maskert sammen til et "bilde" :)




Størrelse: 15 x 15 cm
Blekk: Adirondack - Espresso til stempling av motivene, Distress Ink - Pumice Stone & Victorian Velvet og ColorBox Fluid Chalk - Azurite til sverting av kantene.
Stempler: Whiff of Joy - "Business Willow" og "Handsome Oakley", Magnolia - Boutique (butikkvindu) og Lantern (lyktestolpe).
Fargelegging: Letraset - Promarkers.
Papir: Maja Design - Sommartider "Blommor i sitt hår", Bazzill - turkis, rosa og hvit kartong,
Andre ting: Frame Card - bretting av rammen rundt motivet.

Takk for besøket - kanskje vi ses i kveld:)
Ha en flott dag!
Go'klem fra Lena Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene