torsdag 13. januar 2011

Det er helt fantastisk...

...med den nyeste papir kolleksjonen til Maja Design!!!

Jeg fikk en utfordring av en kunde å finne Prismacolor
som matchet disse lekre arkene og dette ble resultatet:
Jeg har brukt følgene farger i Prismacolor:
Hud: 927, 939, 1092, 1081
Hår: 1084, 941, 947
Kjolen: 1008, 1078, 947
Sko: 941, 947
Sokker/vinger: 914, 940, 941

Materialelist:
Mønsterpapir: Maja Design, Fika - Två Fröknar
Stempel: Magnolia, Tilda With Curls og Unik Stempel Design
Blomster, metalpynt, halvperler og DistressInk Walnut Stain

Hilsen Malene












2 kommentarer:

  1. For et lekkert kort Malene. Jeg har nettop oppdaget at lilla er så flott - og dette Maja-arket var jo nydelig. Og du fargelegger så fint.
    Håper det står bra til med dere alle.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, og fantastisk fargelegging,Malene.
    Jeg har jo alle fargene..men har aldri testet denne teknikken.Er det vanskelig? Kanskje et søndags prosjekt?
    Ser jo at jeg må på bytur til uken, for de arkene er jo bare et må ha punkt på handlelista..
    Klem, Merete

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene