tirsdag 8. februar 2011

Konfirmasjons innbydelse!

Da man ofte skal lage mange eksemplar, 
når man lager konfirmasjons innbydelser, så er det
greit å lage et kort der man ikke trenger å fargelegge.

Jeg har laget et enkelt kort i duse farger,
med stempel fra Inkadinkado, Spiritual Sketches



Jeg har brukt hvit Bazzill karton og
mønsterark fra KaiserCraft, After Five
Alle delene er bare skjært ut i firkanter og svertet med
Distress Ink Pumice Stone og en svamp.
Motivet er kuttet ut med Cuttlebug maskinen.
Jeg har brukt Spellbinders, Circle Standard Large.
MEN om du ikke har maskin til dette, så kan
du kjøpe deg en enkelt punch. Craft Punch Giga Circle
er 7,5 cm i diameter og passer perfekt : )

Så har jeg sprayet en Doilies med Glimmer Mist, 
Marshmallow for å få en lekker glimmereffekt.
Til slutt når jeg har montert kortet har jeg pyntet
med bånd, halvperler, glitterlim, blader og blomster.
Den runde sirklen med motivet som er stemplet
med Inkadinkado, Spiritual Sketches,
har jeg festet med limputer for å få litt 3D effekt.

Dette kortet kunne også vært laget som en
bryllupsinvitasjon, hvis man byttet ut teksten og evt.
brukte et hjerte motivstempel.

Hilsen Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene