lørdag 19. mars 2011

DT Kirsten - God bedring!

Dette stempelet fra Art Impressions var utfordringen min for februar. Jeg må jo bare innrømme at jeg slet litt, for det var et litt uvant stempel å bruke for min del... Men, det er jo moro å utfordre seg sjøl litt også da... ;)

Motivet er fargelagt med Promarkere.


Størrelsen på denne gaveesken er 12 x 20 cm.
Esken inni måler 10 x 10 x 7 cm, og har plass til masse deilig sjokolade. ♥

Inni esken har jeg brukt en koselig tekst fra Stempelglede, som finnes på samlingen "Min venn".

Jeg sliter med kameraet mitt for tiden, så bildene mine er dessverre litt uklare...
Etter utallige forsøk (både innendørs og utendørs), ble disse bildene de "beste"...


Materialliste:
Stempler: Art Impressions - Gladys, Stempelglede - Min venn, Norsk Stempelblad - Småtekster.
Fargelegging: Promarkere.
Mønsterpapir: Riddersholm: Turaquoise Hill's Thirza og Turaquoise Hill's Thea.
Spellbinders: Nesting Circle Standard Large, Nesting Circle Scallop LG, Nesting Ovals Classic LG
Punch: Martha Steward - Doily Lace Punch 
Pynt: Bånd, perler, metallpynt og blomster.  



Takk for at du tittet innom. Ha en fantastisk helg alle sammen.
Jeg lengter etter våren, og håper den snart er på vei... 

Klem fra Kirsten ♥

1 kommentar:

  1. Det var en kjempefin eske!! Kunne tenkt meg og prøve meg på den selv. Har du oppskriften på den? :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene