torsdag 29. desember 2011

Blomster til deg!!

Valentine kort eller bare et kort til en du er glad i :)
Med stempel fra Magnolia og Stempelglede
Inni kortet har jeg også brukt stempel fra Stempelglede:
Veldig enkel bakside:
Motivet er fargelagt med Promarker og Prismacolor:
HUD: (Blush) Nectar, Chestnut, SiennaBrown
HÅR: (Buttercup) Jasmin, GoldenRod, LightUmber, DarkUmber, White
KJOLE: (Pastel Blue) Periwinkle
SKO: (Tan) Beige Sienna
BLOMST: (Pale Pink) Pink, Henna, Mahogany Red
BLAD: (Khaki) Moss Green, Olive Green

Jeg har brukt mønsterpapir fra Basic Grey Breakfast Nook og
Alle kantene er svertet med Distress Ink Pumice Stone.

(Bildene av kortet er tatt på kvelden,
så jeg beklager at de ble litt mørke)

GODT NYTTÅR
Hilsen Malene






1 kommentar:

  1. Nydelig kort i vakre farger og kjempeflott fargelegging!

    Jeg ble overrasket over at det nydelige arket var fra Basic Grey, dette likte jeg veldig godt :-)

    Riktig godt nyttår og takk for all herlig inspirasjon og utmerket service i året som er gått!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene