søndag 4. november 2012

Julekort med julenissen...

...fra Whipper Snapper, Santa Takes a Break
 
Jeg har laget en liten boks til å fylle i sjokolade med den
lekre julepapir fra Papirdesign!!
 
Jeg har prøvd å zoome litt inn på pynten:
 
 
Motivet er fargelagt med Promarker:
HUD:  Ivory og Blush
(+ Prismacolor Chestnut og Sienna Brown)
RØDE FARGER: Ruby Red, Burgundy og Black
GRÅ FARGER: Cool Grey 1-5 + Black
GULT: Mustad og Gold
PAKKER: Satin, Tan, Cinnamon og Blender
Skorstein: Warm Grey 1-4
 
Baksiden av esken:
 
Materialeliste:
Motiv stempel fra Whipper Snapper, Santa Takes a Break
Tekststempel fra en platen Vintage Christmas fra Stempelglede
Dies fra Go Kreate og Rund dies fra Spellbinders
Swirl die fra Memory Box og snøkrystall die fra Magnolia
Mønsterpapir fra Papirdesign samt grå og rød Bazzill
Hvit pen til å lage prikker på baksiden av esken
Alle kantene er svertet med Distress Ink Pumice Stone
Snøen er laget med hvit Puffy pen og fint glitter
Kantene på nissens kler er laget med Diamond Glaze og fint glitter.
Annet: Osteklut, halvperler og perlestrå.
 
Hilsen Malene


2 kommentarer:

  1. Flinke DU Malene :) Fin fargesammensetning synes jeg. KLEM

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Kjempeflott farger, og en herlig eske.
    Blir så glad jeg når du skriver hvilke farger du bruker :-)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene