torsdag 24. januar 2013

DT Kjersti - Cupcake Thief

Det er januar, det er kaldt og det er tid for innekos foran peisen 
- kanskje med kakao og litt godt å bite i:)
Utfordringen jeg fikk for januar var Cupcake Thief 
fra MoManning/Stamping Bella.

Jeg lagde ei gavetine, tilpasset til å romme det jeg ville ha oppi. 
Malen på denne var ei tine jeg fikk med ost 
til jul, jeg har bare endret litt på målene.

Jeg har brukt Flower Soft globe fylt med små perler utenpå 
motivet - litt gjenskinn av lyset dessverre.
Det er fargelagt med Copics:
Hår - E59,E57,E53,E51,E49
Hud - E11,E21,E00,R20
Rosa - R59,R85,R83,R81
Grå - C7,C5,C3,C1,C00 - B100
Brunt - E49,E47,E44,E43,E42,E41
Himmel/skyer - BG000,BG0000, C3,C1,C00
Gress - YG99,YG97,YG95,YG93
AtYouSpica glitterpenner på vinger og maske

Teksten som følger med passer vel kanskje godt for januar også...?

Jeg har fylt tina med Toro ferdig muffinsblanding - en perfekt 
liten "gå-bort-gave", koselig å gi og koselig å få:)

Håper jeg klarte å inspirere deg litt!
Klem fra Kjersti:)

Materialliste;
Blekk: MementoTuxedoBlack 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene