fredag 12. april 2013

Nye scrapbook sider...

...til familie albumet!


Jeg har endelig fått satt meg ned og scrappet igjen.
Nå var det lenge siden sist, så jeg fant frem mine scrapbook bøker 
som er fyll av skisser for scrapbooking...disse er så utrolig bra!!!
I albumet har jeg kombinert 30x30 sider med både hele store sider
og sider som er inndelt med plass til 6 bilder...dette synes jeg er utrolig kjekt
for da plukker jeg bare ut de bilder jeg har mest lyst å scrappe og så kan
jeg bare printe ut og sette resten av bildene inn i de små lommene:







Bøker med mange flotte skisser: Page Maps
We R Memory Keepers: Ring Photo Sleeve Protectors 2

We R Memory Keepers: Ring Photo Sleeve Protectors 3



Hilsen Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene