onsdag 17. juli 2013

Tack 'n Peel - hva og hvordan

Hei!
Kjersti her, og i dag skal jeg skrive litt om 
Tack 'n Peel


Det er ei blank limplate til akrylkloss, og den holder stempelplatene godt 
festet mens du stempler - uten EZ-mount

Min erfaring er at motivstempler av gummi kan bli litt for myke
 med EZ-mount på baksiden - noe som fører til at blekk kommer 
utenfor linjene på selve stempelet og sverter av på papiret. 
Når du bruker Tack'n Peel trenger du ikke den myke EZ-mount 
plata bak på motivet, og unngår problemet.

 I pakka finner du ei plate med gul bakside. Det står bildeforklaring
 bak på emballasjen på hvordan du går fram, samt tips til oppbevaring 
av stempler uten EZ-mount - du kan bruke rester av Tack'n Peel og lime 
fast det du oppbevarer stemplene dine.

Tack'n Peel kan brukes igjen og igjen. For å få vekk støv og skitt som legger
 seg på er det bare å skylle plata i lunkent vann og la den lufttørke - 
vips er den like klistrete igjen:) 

Bruk gjerne den blanke filmen som 
beskyttelse når klossen ikke er i bruk


Jeg bruker akrylkloss med Tack'n Peel på de fleste stemplene mine, 
etter lang tids bruk glipper baksiden litt - selv med EZ-mount.
Et produkt jeg bruker hver gang jeg stempler:)

Ha ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)

Produkter jeg har brukt:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene