torsdag 17. oktober 2013

DT Elizabeth- Whimsy Stamps: Wee Hopeful

I dag skal jeg vise frem oktober kortet mitt. Jeg fikk dette nydelige stempelet fra Whimsy Stamps; WEE Hopeful og har kost meg masse med Copics fargelegging.

Jeg har gledet meg lenge til å bruke de vakre Maja Design Vintage Autumn basic arkene, de er jo pynt i seg selv. Jeg har malt med litt gesso på en papirpose. Brukt en Martha Stewart punch i åpningen og dekket papirposen med bazzil og mønsterpapir.

Jeg har fargelagt med Copic Sketch. Fargene jeg har brukt er:
Hår: E44-43-42-41-40, W5
Hud: E11-21-00-000, E93 til kinn
Klær: BG99-95-93-90
Lilla detaljer: V99-96-93-91
Bakke og lykta: E35-33-31-30
Skygge: B60, C1

Inni papirposen har jeg laget et kort med bazzil. Jeg har dekorert bare med mønsterark og en La La Land hjørnedies.
Kantene er svertet med distress ink. Teksten er nederste delen av et av mønsterarkene. 

Slik ser kortet ut på baksiden. Lag på lag med kartong og papir. 
Under her kan du se hvilke produkter jeg har brukt.

Takk for at du titter innom Unik Bloggen, håper du fikk litt inspirasjon med deg i dag.
Kos deg med kortlagingen!



2 kommentarer:

  1. Nydelig. Jeg skrev ned fargekombinasjonene og sjekket hvem jeg har og ikke av fargene, men fikk ikke fargene på klær til å stemme med fargekartet mitt - sorry, men skal det være BG 99 og B95 - 93 - 91................BG har ikke 93 og 91 ihvertfall.

    SvarSlett
  2. Hei Lillian. Det skal være BG99 Flagstone Blue, BG96 Bush, BG93 Green Grey og BG90 Gray Sky, Det hadde sneket seg inn en liten feil der, jeg skal rette det opp i innlegget. BG93 finner du i nettbutikken her: http://www.unikhobby.no/blagronn-blatt/5613-copic-sketch-bg93-green-grey.html
    Takk for at du gjorde meg oppmerksom på feilen:) Mvh Elizabeth

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene