onsdag 27. november 2013

DT Gro - "Holly"

Da er det vel på tide å vise fram novemberkortet mitt. Jeg fikk dette herlige motivet fra Wee Stamps. Det heter Holly, og hun er jo bare helt nydelig.


Søte Holly er fargelagt med Distress Markere. 

På huden har jeg brukt tattered rose + litt vintage photo, på det blå weathered wood + faded jeans og på det brune har jeg malt med antique linen først på alt sammen, så har jeg brukt 3 forskjellige mørke brunfarger oppå: vintage photo, gathered twigs og walnut stain.



Dette har jeg brukt på kortet mitt:
Stempel - Holly
Papirer fra Maja Design - Vintage Autumn
Bosktavstickers fra Papirdesign

Snøkrystallene er egen punch.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene