lørdag 7. desember 2013

DT Kjersti - Bella With Gifts

For november fikk jeg denne utrolig søte 
elefanten fra Wild Roses Studio, 
en skikkelig go'ing med julegaver:)

Jeg har kost meg skikkelig med å fargelegge denne, også denne gangen uten linjer. 
I tillegg har jeg lekt litt med airbrush igjen og fått en fin himmel som bakgrunn.

Her er fargene jeg har brukt på Bella
Grå: W5,W3,W1,W00
Rød: R89,R39,R37
Rosa: R22,R21,R20,R00
Lilla pakke: BV29,BV25,BV23,BV20
Himmel: B66,B63,B37
Jeg har brukt W5 til å tegne opp øyne og munn

 Med dette koselige julemotivet ønsker jeg dere 
ei fortsatt fin adventstid - kos dere med gavelapper, 
julekort og fine innpakninger:)
Klem fra Kjersti:)

Produktliste:


1 kommentar:

  1. Ja, den var knallsøt Kjersti - fargeleggingen din er jo som alltid SUPER og kortet likte jeg veldig godt slik du har pyntet det - FLINKA. Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene