mandag 13. september 2010

Babyflaske til dåpsgave...

...er supert når man skal gi penge.
Jeg har her pyntet en tåteflaske,
som jeg skal rulle en 500kr lapp og ha opp i.
Stemplet med babyen er fra WhipperSnapper, Baby Jayden
Dekorasjonen er laget med bånd, blomster, blade,
en bjelle, perler og pinner.
Mønster arkene er fra Maja Design, Crea Diem.
Jeg har brukt Thickers til å skrive BABY.
Motivet er fargelagt med Promarker:
Hud: Ivory, Blush, DuskyPink, SunnkissedPink
Bleien: Blender og CoolGrey1
Kler og teppe: PastelBlue, DenimBlue

Flasken i sin helhet:

Når jeg rullet pengene, så hadde jeg laget en liten
lapp rundt de med samme baby-motiv,
men som var laget på krympeplast.

Klem fra Malene

1 kommentar:

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene