fredag 17. september 2010

DT Kirsten - Godis julepose...

Jeg har laget en liten godis julepose, med dette søte stempelet fra Art Impressions. Posen er veldig enkel å lage, og med Scor-Pal var det gjort på en-to-tre... :) Posen min måler 14 x 18 cm, og bunnen er 5 cm. Dette kan selvfølgelig avpasses etter innhold og ønske.
Inni posen har jeg en celofanpose fylt med twist. Jeg har tatt utgangspunkt i denne tutorialen, men har forandret litt på målene..



På baksiden av posen har jeg skåret ut et "vindu" ved hjelp av Spellbinders, slik at godisen synes. Vinduet er dekket med acetat.



Motivet er fargelagt med Promarkere. Stjerna, duskene i lua og sukkertøystanga har fått litt glitter på seg...;)



Materialliste:
Papirer: Lilla BazzillBoBunny - Snowy Serenade Glitter Paper Serenity.
Stempler: Art Impressions - Jingle Bench Tots, Stempelglede - Gledelig Jul.
Fargelegging: Promarkere.
Spellbinders: Nesting Petite Oval Large, Nesting Petite Oval Scallop Large.
Punchere: Fiskars Border Punch Treading Water, Martha Stewart - Frond Medium Craft Punch, Punch - Snowflake.
Diverse: Scor-Pal.
Pynt: Blomster, bånd, metallpynt, perler, glitter og Crushed Velvet.


Takk for at du tittet innom. Jeg ønsker deg en riktig god helg! :)
Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene