mandag 28. februar 2011

DT Kirsten - WhipperSnapper slide-kort

Dette søte stempelet fra WhipperSnapper var utfordringen min forrige måned. Er med andre ord veldig sent ute med innlegget mitt...

Jeg fikk så lyst til å prøve meg på et slide-kort, etter å ha sett en nydelig kort på Mjøstreffet, som jeg tror Marianne hadde laget...

Størrelse: 15,5 x 14 cm


Motivet er fargelagt med Prismacolor.


Jeg har brukt disse fargene:
Bamse: Nr. 997 og 1082.
Kinn: Nr. 1081.
Klær og hårbånd: 956 og 932.
Kanin: Nr. 1060 og 929 (ører og snute).




Materialliste:
Stempler: WhipperSnapper - BabyGirl Bear, Stempelglede - Gratulerer med dagen.
Mønsterark: Maja Design Fika - Mandelkaka... og Hemma hos mig.
Fargelegging: Prismacolor.
Spellbinders: Mega Ovals Large og Mega Labels 17.
Punch: Martha Stewart - 
Pynt: Blomster, perler, metallpynt, blonder og bånd.

Ha en strålende uke! ♥
Klem fra Kirsten 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene