fredag 4. februar 2011

DT Lena - Januar utfordring

Bedre sent enn aldri, sant?
Vel, jeg er omsider ferdig med et kort, hvor jeg har brukt stempelet Malene hos Unik Hobby utfordret meg til å bruke i januar.
Motivet er ganske annerledes enn de jeg vanligvis velger å bruke,men jeg fant fort ut at det passer helt perfekt på et kort til den ene tanta og onkelen min, som snart feirer 40-års brylluppsdag :)

Det morsomme motivet fra Art Impressions heter "Birthday Couple", og er fargelagt med Prisma Colours Premier Pencils - en utrolig morsom fargeleggingsteknikk!




Størrelse: 15 x 15 cm
Brette-teknikk: Gate-Fold Card
Papirer: Magnolia - Something old, something new "Something Blue", Bazzill - hvit & blå kartong, Letraset - Cartridge Hevyweight Paper 270g.
Pynt: Wild Orchid Crafts Blomster - Open Paper Roses 20 mm & 15 mm, Semi Open Roses 8 mm, Aster Daisies, Gypsophilas & Rosebuds 4 mm, Ranger - Stickles "Star Dust", bånd, charms, rhinestones.
You may read this entire post in English at my perconal blog :)
Thanks for stopping by - now, pop over to Unik Hobby to do your shopping :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene