lørdag 21. mai 2011

DT Lena - Mai Utfordring & Kursinfo

Ha - ute i tide for en gangs skyld igjen!!! *LOL*
Til Unik Hobby utfordringen min for mai, ga Malene meg et sjarmerende og morsomt stempel av en kokk fra  Marianne Design.


Jeg fikk lyst til å lage et kort som matchet motivet, og satte igang og tegnet.
Resultatet ble et dobbelt kort formet som ei kokkelue :)






Størrelse: ca 15 x 15 cm
Mal: Designet selv
VerktøyEK Success - Scalloped Diamond edge punch, QK - CC dies, blå tusj til falsk søm.
Pynt: Tim Holtz - Hanger Clips, Mini Kraft Tags, hyssing, knapper, sølvlenke, charms, bling.

♥♥♥♥♥

Kurs på Unik Hobby Torsdag 26. Mai

Teknikk: Bladgull-/sølv
Tema: Bryllupp

Vi skal lage et lommekort, hvor vi stempler og legger "bladgull" på transparent, som brukes som motiv på kortet.
Ellers skal også selve kortet pyntes med bladgull.

Dette er noe av det utstyret du bør ha med deg:
Oppdatert liste tirsdag 24.mai
Underlag
Flytende lim som tørker blankt
Dobbeltsidig tape
Saks
Limpute ("blekkpute" med lim)
Svamp (gjør ikke noe om den er litt "grov" - brukes for å børste vekk overflødig bladgull/-sølv, og få fram mønster)
Akrylkloss
Pinsett
Litt storpensel - flat/rund (brukes til å børste vekk overflødig bladgull/-sølv)
StazOn - Black
Distress Ink - Pumice Stone + Svamp (til sverting av kanter)
Evt.: Stempelglede - Flourish Hearts plata

Dersom det skulle være behov for å ha med noe mer, så legger jeg det til denne lista senest onsdag.
Ellers er det fullt mulig å låne av meg - og sikkert andre!

Velkommen til kurs - jeg gleder meg til nok en kurskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene