onsdag 25. mai 2011

T-Skjorte Kort

I dag tenkte jeg å vise dere kortet vi lagde på kurset jeg holdt hos Unik Hobby tidligere i mai ;)
Kursets temaer var konfirmasjon og bretting.
Siden jeg av og til strever med å komme opp med ideer til kort for gutter/menn, ble jeg kjempeglad da jeg kom over en morsom tutorial hos Create 4 Fun's Design Team Blog.
I tutorialen lages det to små T-skjorter som brukes som hovedmotiv på et kort.
Jeg forstørret målene, tegnet en egen mal, og lagde et T-Skjorte kort i vanlig kortstørrelse - perfekt til en mannlig konfirmant :)




Du kan ta en kikk på "Get Shirty" tutorialen her!

Størrelse: 15 x 15 cm
Bretting: T-Skjorte Kort/T-Shirt Card
Stempler: Inkadinkado - In The Groove, Stempelglede - Til Konfirmanten.
Pynt: Tim Holtz - Film Strip Ribbon & Sprocket Gears, 7Gypsies - paper clips, rhinestones.

Takk for at du kikker innom - ha en flott dag!
Klem fra Lena Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene