lørdag 21. januar 2012

Life in not measured...

...ble titlen på denne scrapbooksiden, som jeg koste med med i går.
De nydelige bildene er av min mor da hun var 3år gammel.

Jeg hadde så lyst å prøve meg på litt "klin og klas", men
uten å få det for tykt slik at det fortsatt blir plass i albummet.
Så jeg har sprayet og klisteret med blank krakeleringsmaling,
Glossy accents og forskellige farger glimmermist i brune
og rosa toner. Mønsterpapir er fra Fabscrap.

Ellers har jeg brukt chipboard fra DustyAttic, knapper, blonder,
Handheld sewmachin, distress ink til å sverte kantene med og

Hilsen Malene


5 kommentarer:

  1. Prachtig kaartje, ook de kleuren!
    Groetjes Mieke'S

    SvarSlett
  2. You make so lovely works! Thank you for your Inspirations. I invited you gentle to visit my crative blog too. Many Hugs from Marina

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene