fredag 27. januar 2012

Takk for en koselig dag...

...til alle som var med på Unik Hobby`s torsdags treff,
jeg storkoste meg og fikk blandt annet laget dette kortet:
De store sommerfugle vingene er en dies fra Memory Box Selena
 og Maribelle som jeg har sprayet med GooseBooms.
Motivet er fra Sugarnellie og er fargelagt med Promarker:

HUD: Ivory, Blush, Dusky Pink
(og litt Prismacolor Chestnut og SiennaBrown)
HÅR: Blender, Buttercup, Mustad, Gold, Cinnamon og Walnut
VINGENE: Blender og Coolgrey1-3
KLER: Blender, TeaGreen og GreyGreen
Kortet lukkes med en magnet som er gjemt under sirklene.
Tekststempelet er fra Stempelglede:
Jeg syntes papirene som er fra Pion Design, gjorde så
mye ut av seg, at jeg valgte å gjøre det helt enkelt inni,
med god plass til å skrive en personlig hilsen:
Baksiden:
Ellers så har jeg brukt:
Chipboard fra Dusty Attic som er behandlet med
3 lag med sølvfarget UTEE og i siste laget har jeg trykket
et stempel ned i det smeltede UTEE og deretter gnigget
jeg litt hvit perfect pearls på med en pensel.
(obs ikke bruk clearstamps til dette og husk å fukt stemplet
med embossing puten før du går igang, ellers kan du
risikere å ødelegge den røde gummien pga. varmen)
Halvperler og blomsten er fra Prima.
Rund Spellbinders dies, bånd, stilke med perler og glitterlim.

Hilsen Malene


5 kommentarer:

  1. Hei Malene:)
    Så flott kort du har laget!!:)

    Nå er det lenge siden jeg har vært på treff - håper det passer igjen snart:)

    God helg:)

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort! Papirene fra Pion er alltid så skjønne, og sommerfugldiesen ble også lekker!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Dette var jo bare råflott da,dette må du lære meg en gang jeg er innom...elsker jo feer og engler jeg da...

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene