tirsdag 12. mars 2013

Fargekort til Copic!

Jeg er jo så ny i dette her med Copic enda så jeg har laget meg en god 
"nybegynner hjelp" som jeg har liggende i vesken med Copic tusjen:


Fargekortet er laget med en bokmerke dies fra Die-Namics
(som du sikkert ser, så er fargekortet ikke helt komplett enda, 
jeg mangler fortsatt et par tusjer for å ha samlingen komplett ;)

Sammen med fargekartet har jeg printet ut bilder av motiver
inne fra Kjersti Volla sin blogg og listen over hvilke fargekombinasjoner
hun har brukt på motivet...dette kan hjelpe en nybegynner som meg
til å sette samme en kombinasjon dersom jeg står helt fast :)

Er du inne hos Unik Hobby på Hamar, så finner i lag med Copic produktene,
de samme "hjelpekort" fra Kjersti Volla sine flotte kreasjoner.
Da kan du bruke de til å sette sammen flotte fargekombinasjoner 
når du handler dine Copic tusjer :)


Hilsen Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene