mandag 11. mars 2013

Mitt bidrag til skisse utfordringen!

Som du ser i det forrige innlegget så har jeg laget en skisse utfordring
med mulighet til å vinne et gavekort på 300kr til Unik Hobby.

Vinneren av gavekortet blir trukket blant alle de som deltar på utfordringen.
For mer info se det forrige innlegget!


Her har jeg laget mitt forslag på hvordan man kan løse skissen:


Slik ser skissen ut:
Baksiden av kortet:

En enkel innside med plass til at skrive på:


Motivet er fargelagt med Copic:
HUD: E0000, E000, E00, E11, E21, R20
HÅR: E50, E53, E43, E44, E47, E49
GRÅ KLER OG SKO: T0-T9
LILLA KLER: V20, V22, V25, V28


Andre materialer som jeg har brukt:
Mønsterpapir fra KaBoks og Grå Bazzill
Stempel motiv fra Saturated Canary, Ellies Birthday
Tekststempel fra Stempelblad 30B
Kantene er svertet med Distress Ink Pumice stone og Watheredwood
 Nesting Circles Die fra Lifestyle crafts
Retroflower Punch fra EK Susses
Annet: Halvperler og Blomster

Jeg har fått helt dilla på Copic, så utrolig moro å fargelegge med!!!
Kortet er derfor også lagt inn på Copic sin utfordring i bloggen deres:
http://copicmarkernorge.blogspot.no/
 Moro å være litt med på slike utfordringer :)

Hilsen Malene

3 kommentarer:

  1. Lekkert kort Malene, nydelige farger og fargelegging!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Utrolig herlig kort Malene og flott fargelegging! Så koselig at du blir med på utfordringen vår og lykke til.
    Klem fra Jill
    CMN

    SvarSlett
  3. Dette var flott. Tusen takk for at deltar i utfordringen vår hos CMN.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene