torsdag 8. april 2010

2 bursdagskort...

...med papir fra Ridderesholm

På det første kortet har jeg brukt Turaquoise Hill´s Tammy
og dette herlige stemplet fra MoManning, Mummu:
Damen er fargelagt med Promarker:
Blusen: Ruby, Burgundy, DustyPink og litt Coral
Nederdelen: TeaGreen, PastelGreen, GreyGreen
(tror også jeg brukte CoolAqua, men husker ikke sikkert)
Hudfargen: Ivory, Blush, DustyPink og Tan
Håret: WarmGrey 1-5

Rammene rundt motivet er trykket ut med Spellbinders
og tekststemplet er fra KreativHobby.
I tillegg så har jeg brukt blomster fra Prima og fra Petaloo,
og pyntet med bånd, halvperler og metalpynt....
....alt sammen finner du i butikken vår http://www.unikhobby.no/

Til det andre kortet har jeg brukt arket fra Riddersholm
Tekststemplene som jeg har brukt er fra KreativHobby og
Stempelglede fra platen Gratulerer.
Jeg har lekt meg og mikset det tøffe og det elegante,
ved å bruke både grove metalldeler, blomster og halvperler.

Motivet er fargelagt med Promarker.

Hilsen Malene

1 kommentar:

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene