torsdag 8. april 2010

Jeg digger....

.....mine Promarker
og de var som sagt også med meg på påskeferie.
Jeg fikk laget et par kort til og måtte selvfølgelig
få bruke de nye lekre arkene fra Riddersholm.

Det ene kortet ble et guttekort til konfirmasjon og
arket jeg har brukt til dette er Turaquoise Hill´s Thelma
Tekststemplet er fra Unik Stempel Design.
Jeg har brukt blomster, Tim Holtz Sprocket Gears
Tagsen på siden er Spellbinders Double-Ended Tags
og så har jeg brukt EK Slim Edger Punch Binding Edge
til å lage kanten på papiret i midten.
Papiret har jeg skrapet opp på alle kantene
med Tim Holtz Paper Distresser, jeg har krøllet det litt
og brukt Walnut Stein distress ink til å sverte med.

Jeg har brukt følgende farger fra Promarker til motivet:
Huden: Ivory, Blush, DustyPink og Tan
Håret: Mustard, Cinnamon og Burnt Sienna
Genseren: TeaGreen, DuckEgg, PastelGreen, og GreyGreen
Buksene: Vanilje, Sandstone, Cinnamon og BurntSienna

Er ikke gutten bare tøff, det er Joey fra StampIt :)


Så fikk jeg lagd et babykort med denne
nusselige gutten fra MoManning Sumpins wrong.
Tekststemplet er fra KreativHobby

Hilsen Malene





4 kommentarer:

  1. Rååålekre kort, Malene!!
    Og jeg bare digger fargebruken og fargeleggingen din!!!
    Du er helt rååå på promarkere :)
    Klemmer fra Maya:)

    SvarSlett
  2. Lekre kort ! Herlige farger på begge kortene :) Likte også motivene kjempegodt :)))

    SvarSlett
  3. De var kjempetøffe, og utrolig flott fargelagt!

    SvarSlett
  4. I am so glad I stopped by your blog you have such wonderful cards.
    ~Pam L.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene