mandag 27. september 2010

Oransje, grønn og brun...

...var fargene i en utfordring jeg så på Maya og Lena`s blogg
og det var jo en skikkelig utfordring,
da jeg aldrig har vært så flink med oransje eller grønt.
Så julekortet mitt ble litt utradisjonelt : )
Jeg har brukt motiv stempel fra Stampavie,

Motivet er fargelagt med Promarker:
Hud: Ivory, Blush og DuskyPink
Grønne kler: PastelBeige, Khaki og OliveGreen
Orange kler: Oatmeal, Ginger og Spice
Brune kler: Tan, Cinnamon og Henna
Bamsen: WarmGrey1-4 

Andre materialer som jeg har brukt:
Papir: Maja Design Morfars Gran og Tradition
Tekst stempel: Stempelglede Engler i Julenatt
Annet: Spellbinders Nesting Heirloom Ornament,
Pins Harvest, Distress Ink Pad Pumice Stone
Swarovski krystaller, Glimmermist, Blomster og bånd.

Hilsen Malene

1 kommentar:

  1. Det ble utrolig flott! ♥
    Og helt fantastisk fint fargelagt :-)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene