onsdag 1. september 2010

Pepperkake tiden nærmer seg...

... ihvertfall tiden for å lage pepperkake kort
og så får vi komme tilbake til kakene : )
Jeg har laget kortet som pynt rundt en pose Twist,
Så blir det en liten sjokolade hilsen i samme slengen.
Stemplet er et av de nye fra Ladybug&Friends, Ginger Girl
og teksten er fra UnikStempelDesign.

Motivet er fargelagt med Promarker i fargene:
HUD: Blender, Ivory, Blush, DuskyPink og SunkissedPink
HÅR: Buttercup, Mustad, Tan og Cinnamon
BLUSE: Almond, Putty, SunkissedPink, Coral, Burgundy og litt Tan
BUKSER: Satin, Tan, Cinnamon og WarmGrey2-3
SKO: Satin, Putty og Tan
PEPPERKAKEN: Satin, Tan, Cinnamon og Henna

Materialer som er brukt:
Mønsterark fra MajaDesign.
Spellbinders Heart Classic 
Splittbinders, Hamptråd og Blomster (alt fra UnikHobby)

Jeg har scrapet kantene med Paper Distresser,
deretter har jeg krøllet alt sammen, distresset med Walnut Stain
og avsluttet med å spraye litt med Glimmermist Leather

Dette blir vel alt fra meg på noen uker,
men jeg håper vi treffes på messen...
...Her kommer jeg til å holde make and take
med blandt annet Promarker og Krympeplast.

Vi har ryddet lageret og du kan derfor 
gjøre et godt kupp i tilbudskassene våre : )

Vi har også med en del nyheter, blant annet:
NYE ark, blomster og halvperler fra Prima
NYE ark fra Bo Bunny
NYE juleark fra Papirdesign
NYE juleark fra Ladybug and Friends.
NYE stempler fra Ladybug and Friends i serien Giordano
NYE stempler fra Stamping Bella (MoMannings design)
NYE stempler fra Morehead
NYE stempler fra PennyBlack
....og mye mye mer.
(disse varene har akkurat kommet inn dørene på butikken
og vi har derfor desverre ikke kapasitet til å legge de ut
på nettbutikken før etter messen)

Det blir absolutt verdt å ta turen
til messen på Lillestrøm denne helgen!!!!

VI SES
Hilsen Malene



1 kommentar:

  1. Lykke til på messen. Skulle gjerne vært der og handlet som en gal!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene