tirsdag 5. april 2011

Baby :)

Hver måned, Malene hos Unik Hobby
 gir oss i Dt en utfordring å lage noe med ett gitt stempel.
I februar fikk jeg dette søte stempelet fra Wipper Snapper - Babyboy bear
Og slik løste jeg den utfordringen ;)





Jeg lagde en barnevogn,
med de nydelige papirene fra 3ndypapir - Grace


Jeg har brukt bling brads, charms og blingstener.
Rysje bånd og Ek Success kantstanser.


Og til barnevogna følger det ett lite kort.
Jeg har brukt disse spellbindersene for å lage barnevogn og kort:
Og vil du lage barnevogna, så finner du tutorialen her :)





En liten bamse charms, passet perfekt ;)


For å holde håndtaket, brukte jeg Spellbinders Fancy tags.


Jeg har brukt Stempelgledes baby bakgrunn stempel,
og ett stempel fra Antique Baby.


Den lille søte bjørnen er malt med distress ink refiller.

Malene har også gitt meg ett stempel ekstra av denne søtingen,
så jeg kan gi bort til en av dere!
Så om du har lyst til å vinne denne,
 så hopp over til min blogg, og legg igjen en kommentar der :)
Ha en strålende dag,
klemmer fra Maya :)

2 kommentarer:

  1. Himmel og hav!
    Dette er noe av det nydeligste jeg har sett!
    Vogna, kortet, motivet, pynten, ja alt er bare nyyyyydelig....

    Ha en strålende dag!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  2. Hei, hva slags organza bånd brukte du? Hvor man for tak i sån?
    Du er utrolig flink!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene