lørdag 2. april 2011

DT Lena - Februar utfordring

Til februar utfordringen min hos Unik Hobby (jada, jada, jeg vet jeg er sent ute ;), fikk jeg et elegant stempel kalt "Rose Bouquet & Ribbon" fra Whipper Snapper av Malene.
Jeg bestemte meg for å lage et ganske enkelt kort, med det nydelige blomster-motivet i fokus.
Så jeg endte opp med å lage et Lomme-Tag-Kort :)





Size: 5" x 6 3/4"
Folding: Pocket-Tag-Card/Lomme-Tag-Kort
Papers: 3ndypapir - Sweetheart "Grace", Bazzillmørk grønn & lys rosa kartong, super glatt kopi papir 280g.
Tools: Martha Stewart - Eyelet Lace punch around the page.
Embellishments: Selvklebende perler, bånd, charm.
Takk for at du stakk innom - ha en fin dag!
Klem fra Lena Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene