tirsdag 7. juni 2011

DT Kirsten - Gratulerer med dagen, snuppa! :)

Dette innlegget skulle egentlig vært postet for leeenge siden, men jeg sliter med en betennelse i armen, så blogging og redigering av bilder har ikke blitt prioritert etter en hel dag foran pc'n på jobben...


Jeg har laget et bursdagkort med stive permer (av kraftig papp), som holdes sammen med et par blomsterpinner. Dette søte motivet fra Magnolia, er fargelagt med Prismacolor Premier på Letraset papir (270 g).


På innsiden har jeg laget en liten lomme som har plass til penger eller et gavekort. Stempeltekstene jeg har brukt er fra en av de nyeste platene til Norsk Stempelblad. Det nydelige papiret er fra Pion Design. Definitivt mine favoritter... ;)



Blomster, bånd og metallpynt må til..  :) Du finner mange herlige nyheter i nettbutikken....





Materialliste:
Stempler: Magnolia - Tilda with Hawaii Flower og Norsk Stempelblad 30 B.
Fargelegging:
Prismacolor Premier, Letraset papir.
Mønsterpapir: Pion Design.
Punch: Martha Stewart - Deco flowers, Craft Punch Extra Jumbo Circle
Spellbinders Dies
: Nesting Petite Oval Large, Nesting Petite Oval Scallop Large, Nesting Circle Standard Large, Nesting Circle Scallop LG.
Pynt: Blomster, metallpynt, bånd, perler.


Takk for at du titter innom.
Ha en fin dag - i regnværet!

 Klem fra Kirsten  ♥

2 kommentarer:

  1. Så flott kort. Nydelige farge og lekkert pyntet.Det var en super idé, skal ha den i bakhodet til et kort jeg skal lage til en som blir 50.

    SvarSlett
  2. Rett og slett herlig!

    -Helle-

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene