mandag 6. juni 2011

Gratulerer/Happy birthday :)

Heisann hoppsann,
på en mandagsmorgen :)
Jeg starter uka med ett lite kort,
laget av April utfordringen min fra Malene og Unik hobby!
Jepp, stadig like treg ;)
*************
Hello peeps,
happy Monday morning :)
I start off this week with a card,
made with my April challenge from Malene and Unik hobby!
Yes, as always i am behind ;)


For min utfordring i April,
fikk jeg ett stempel fra Marianne Design - Baby
Ett herlig motiv!
*************
For my challenge in April,
i got a stamp from Marianne Design - Baby
An adorable image!


Og jeg har brukt nydelige papirer fra Maja Design`s nye serie - Lantliv
Blomster, roser, bånd og charms finner du også hos Unik hobby :)
Kraft kartong og MS - Cherish kant punch.
**************
And i have used gorgoeus papers from Maja Design`s new collection - Countrylife
At Unik hobby you also can find Flowers, roses, ribbon and charms :)
Kraft cardstock and MS - Cherish edge punch.


Motivet er stanset ut med Spellbinders - Labels 2
Og er fargelagt med Prisma Color blyanter.
Små dew drops i hjørnene som pynt :)
************
The image is cut out with Spellbinders - Labels 2
And i have colored him with Prisma Color Pencils.
Dew drops in the corner for decorating.


Også prøvde jeg meg på ett twisted easel card :)
***************
And i made a twisted easel card :)


Ha en strålende flott mandag!
Klemmer fra Maya :)
*************
Have a wonderful Monday!
Hugs from Maya :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene