lørdag 24. mars 2012

Den kuleste...

...jenta i gata !!!

Jeg fargela for en stund tilbake 3 Whimsy Stamps
jenter i lilla toner som jeg brukte i en annonnse,
men nå tenkte jeg at det skulle bli noen kort ut av de,
så derfor går det litt i lilla hos meg disse dagene :)
Jeg tok et bilde i en annen vinkel for å vise 3D effektene:

Motivet er fargelagt med Promarker:

Nærbilde av pynten:

Innsiden av kortet:

Baksiden av kortet:
Materialliste:
Papir fra Fabscrap, Garden Party og Purple Floral
Stempel fra Whimsy Stamps og Norsk Stempelblad
Dies fra Spellbinders,  My Favorite Things og Go Kreate Large Frame
Bånd, Halvperler, Osteklut, Blomster, Filmrull og Metallpynt

Hilsen Malene



3 kommentarer:

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene