søndag 4. mars 2012

Konfirmasjons kort...

...i rosa toner, med de nye lekre papirene fra Papirdesign:
Jeg har stanset ut 2 retro flowers (Large og Medium)
i hvit bazzill og så har jeg sprayet de med:
Når det var tørt så sprayet jeg de med:
Goosebumps - Texture Spray Matte
Mens dette var vått, la jeg på små biter med Osteklut,
hvoretter jeg sprayet på nytt med
Til slutt mens det fortsatt var vått etter shimmeren så
strødde jeg på små micro beads i en lyse lilla/rosa tone:

Jeg har brukt en dies fra Memory Box, Amira Flourish
som jeg har delt i to og vridt litt på, her et nærbilde av pynten:
Baksiden av kortet:
Jeg har gjort det ganske enkelt inni kortet:

Jeg har fargelagt med Promarker blender og følgene farger:
HUD: Ivory, Blush + Prismacolor Chestnut og Sienna Brown
HÅR: Mustard, Gold, Raw Sienna, og Henna
GENSER: Tan, Cinnamon, Cocoa og Henna
BUKSER: Cornflower og Midtnight 
SKO: Tan og Cocao
BLOMSTER: Blossom og Rose Pink,
Mustard, Moss og Olive Green

Jeg brukt papier fra Papirdesign, Ønsker for fremtiden
og Konfirmanten, samt Bazzill White og Bark
Stempel fra SugarNellie, Spellbinders dies Labels 22
Halvperler fra Papirdesign, blonder, blomster

Hilsen Malene

3 kommentarer:

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene