mandag 11. februar 2013

6 forskellige Invitasjons kort!

Siden vi skulle på bryllups messe siste helg, 
så fikk jeg laget 6 nye invitasjons kort som passet 
til bordkortene som var med på utstillingen.

De to 4 første er laget med de nye papirene fra Pion.
To i blå/grå farger og to i lillarosa/ grå farger!

Det første er laget med en Spellbinders dies:


Baksiden: 


Det neste er et belte kort laget med en Martha Stewart Punch:



Rammen på det tredje er også laget med en dies fra Spellbinders.


Til det fjerde har jeg også brukt en punch fra Martha Stewart:
Jeg slet litt når jeg tok bilder...i virkeligheten så er båndet samme
farge som Bazzill kartongen, men på bildet ble det mye mer rødt...



Det femte kortet er laget med bryllupspapir fra Papirdesign og
punch fra Martha Stewart. Hjertet er laget med en Spellbinders dies:



Det sjette og siste invitasjonskortet er laget med samme papir
og punch som på kortet over:


Hilsen Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene