fredag 8. februar 2013

Bordkort...

...til bryllup i gråblå farger med papir fra Pion:

Det første bordkort er en liten fyrstikeske med plass til
et par små sjokolader. Denne er laget med dies fra Lifestyle Crafts:



Jeg har laget hull i toppen på esken med hjerte dies fra Spellbinders
og så har jeg lagt et overhead papir mellom mønsterarket og Bazzill kartongen:
Swirl diesen er fra Memory Box:



Den neste er en idee jeg fant i et eldre Etttrykk blad.

Bordkortet er en liten veske med plass til en sjokolade inni.

Jeg har bare skjært ut en strimmel med Bazzill kartong som
da er brettet 3 gange og så har jeg laget en fin kant foran med en
punch fra Martha Stewart. I mellom lagene med mønsterpapir 
gjemmer det seg en liten magnet som fungere som lukke mekanisme.
De små sirklene er laget med små runde puncher:



Teksten inni er fra Kort og Godt:


Her har jeg brukt runde og scallop runde dies fra Spellbinders:



Dette bordkortet står støtt og godt med en treklype til fot:


Det 4. bordkort er en super søt liten mini Takeout box fra
Lifestyle Crafts, denne har jeg fyllt med små hjerte drops:




Det 5. og 6. bordkortet er laget med hjerte dies fra Spellbinders:





Det ser veldig flott ut fra andre siden av bordet også når man
får en slik bakside med to hjerter der ligger oppi glasset:




Jeg har brukt disse flotte hjerte link metall charms:


Hilsen Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene