mandag 21. juni 2010

DT Lena - Martha Stewart Paper Trimmer

Tro det eller ei, men jeg har aldri hverken hatt eller prøvd et skjærebrett!!!
Jeg har alltid sverget til min kjære linjal og skalpell...
Jada, bare le - det er ikke første gangen noen har ledd av det :)
MEN, nå har jeg altså "krøpet til korset" og kjøpt meg det nye skjærebrettet til Martha Stewart - og jeg angrer ikke et sekund!!!
Brettet er ganske enkelt genialt!!!
For det første så har det en snill pris (kun kr 249.-), for det andre så har det mål i både cm og tommer på alle sider.
Linjalen er selvsagt gjennomsiktig og pendelen som flyttes (der hvor kniv og pregeverktøy festes) har et lite forstørrelsesglass over selve linjalen. Kniven skjærer kjempelett, og lager rette skarpe kanter, og pregingen blir skarp og fin. Både kniver og pregeverktøy fås kjøpt løst, og er enkle å bytte ut. 
På undersiden av brettet finnes det et lite smart rom med lokk, for oppbevaring av f.eks ekstra blader. 
Smart :)
Hele venstre langside på brettet kan trekkes ut, slik at du får plass til et helt 12 x 12" ark.
Utrekksdelen har en tversoverliggende midtstolpe, som viser nøyaktig hvor langt det er inn til skjære-/pregepunktet, i tllegg til at den fester seg i små hakk på undersiden, slik at den ikke skal gli når man begynner å skjære/prege.

Kan det bli bedre???
Du finner Martha Stewart's Paper Trimmer i nett-butikken her - løp og kjøp!
Det var dagens tips - ha en flott mandag!
Go'klem fra Lena Katrine

PS! Husk promarkerkurs med Maya på Unik Hobby på Hamar i kveld (info finner du her), og kurs i fargelegging med Distress Ink med meg på torsdag (info finner du her)!!

1 kommentar:

  1. Hei

    Er på jakt etter en papirkutter jeg også, men er også ute etter en som kan prege i papir også. Kan denne det?

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene