fredag 18. juni 2010

For de fiskeglade...

...så er dette stemplet fra Inkadinkado jo midt i blinken ;)
Det er flere forskjellige fisker på platen og de er helt perfekte,
hvis man vil leke seg med de skarpere Promarker fargene.

Jeg har brukt mønster papir fra Maja Design, Crea Diam.
Tekststemplet er fra Norskstempelblad.
Jeg har pyntet med blomster, halvperler, glitterlim, brads,
Tim Holtz filmrull, Quickutz Revolutions dies og 
skjell som er plukket ved stranden sist sommer ;)

Motivet er fargelagt med 4 grønnfarger fra Promarker:

Til slutt har jeg tatt på litt glitterlim på fisken,
da jeg syntes denne kunne få være litt "jålete" :)

Ha en fortsatt flott sommer.
Hilsen Malene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene