fredag 25. juni 2010

Til deg.../For you...

På det første Promarker kurset jeg holdt på Unik hobby,
lagde vi denne lille pizza esken :)
**********************
On the first Promarker class i held at Unik hobby,
we made this little pizza box :)


Martha Stewarts nydelige sommerfugl punch, rundt kantene.
*******************
Martha Stewarts beautiful butterfly edge punch on the edges.


Papiret er ifra 3ndypapir; Mormor`s hage (Jeg elsker det papiret, så nyydelig!!)
***********************
The DP is from 3ndypapir; Mormor`s hage (I just love that DP!!)



Frøkna er fargelagt med Promarkere i disse fargene;

Ansikt/Hud; Dusky pink, Blush & Pale pink
Sokker/Hårbånd; Putty & Almond.
Kjole/Sløyfer; Grey Green & Tea Green
*************************
The little girl is colored with Promarkers in these colors;

Face/Skin; Dusky pink, Blush & Pale pink
Socks/Hair ribbon; Putty & Almond.
Dress/Ribbon; Grey green & Tea Green



Ha en strålende og kreativ fredag!
Klem fra Maya :)
*********************
Have a wonderful and creative Friday!
Hugs from Maya :)

Recipe:
Size: 11,5*11 cm
Ink: Adirondack - Espresso
Papers: Bazzill - Cardstock. DP: 3ndypapir - Mormor`s hage
Embellies: Unik hobby - Gem stones. Ribbon. Ribbon-charm. Flowers. Charms

1 kommentar:

  1. Kjempefin :) Når jeg farger med promarkes så blir det liksom så flatt..
    SÅ; hva slags ark bruker du å farge på?
    Og hvor får jeg kjøpt disse?
    Klem Hege

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene