fredag 1. oktober 2010

Høstens lekre farger!!!

For en fantastisk årstid vi har nå!!!
Jeg var ute og gå en tur og ble nesten rørt til tårer
av å få nyte de lekre høst fargene og den kalde luften,
som biter lett i kinnene...og da måtte jeg bare hjem
og lage et bursdagskort i disse lekre fargene : )
Jeg har brukt de super nydelige høstarkene fra
Maja Design - Skog og så brukte jeg dette søte
stemplet fra Ladybug, Giordano A Happy Hello

Motivet er fargelagt med Promarker:
Hud: Ivory, Blush og DuskyPink
Hår: Buttercup, Tan, Cinnamon og Henna
Forkle: Satin, Tan og Cinnamon
Kjole: PastelBeige, Khaki og OliveGreen
Kurv: Ivory og Sandstone
Katt: WarmGrey 1-3
Sko: WarmGrey1-3 og Tan
Sokker: Satin og Tan
Fuglen: Satin
Blomstene i håret: Oatmeal, Spice og Coral

Ellers så har jeg brukt:
Tekst stempel fra Stempelglede Gratulerer
Halvperler, Blomster, Bånd og Knapper

Ha en flott høst
Hilsen Malene

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig, det er en flott årstid. Alle fargene og de ulike formene på blomster og blad er helt fantastisk.
    Flott høstinspirert kort, nydelige fargelagt.
    Ha en flott helg :-))

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene