fredag 29. oktober 2010

Julekort i lilla og turkis...

...med BoBunny sine nye nydelige juleark.
Jeg fant en utfordring inne på Lena Katrine Øien
sin blogg som jeg fikk lyst å prøve meg på : )


Motivstemplet er fra Morehead, Julelys og
tekststemplet er fra UnikStempelDesign

Jeg har fargelagt motivet med Promarker:
Hud: Ivory, Blush og DuskyPink
Hatt og sko: WarmGrey 1-5
Lykt: CoolGrey 1-4
Skjerf: PastelGreen og Turquoise
Jakke: Orchid og Purple
Bukser: Tan, Cinnamon og Henna

Motivet er festet på en spiral slik at den beveger seg:

Ellers har jeg brukt følgende materialer:
Spellbinders dies, 2010 Snowflake 
Punch med en liten snøkrystall og Ex.Jumbo Circle
Mønsterark fra BoBunny Winter Joy : Brr og Frosty
Snow Writer Paint Carded, Glitterlim, bånd, pins,
Alle kantene er svertet med DistressInk Walnut Stain


Hilsen Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene